söndag 24 april 2016

Ja oj vad det har hänt här sen jag uppdaterat senast. Varit busy living life som vanligt så svårt att keep up med uppdateringar. Kan ju redan nu dirigera er vidare till BABES blogg eftersom hon uttryckt sej så bra i sitt senaste inlägg om vad vi har haft för oss! Good shittt babbbee xx

Men kort och gått. WOW. 

Efter Mexico åkte vi spontant till Aspen, Colorado. Hur i hela friden, but why not? Med flygstrumpor som headband och sarong som halsduk kände vi oss som kids igen när vi fick åka snowboard under en dag. Så himla roligt!! Så oväntad men perfect spontanresa. Resten av dagarna bada vi i hottub och chillaxade framför brasan med kaffe o nybakta kakor på superfint och mysigt hotel. Festade också till det några kvällar eftersom de samtidigt råkade vara skiweek (samma concept som yachtweek, partyyy) och resten av tiden förundrades vi bara över livet.

Älskade aspen, superfint fast man blev ju nog påmind om varför man inte är hemma under vintern. 4 dagar i den kölden var more than enough, s
å vi åkte sen tillbaka till Miami helt enkelt. Jag hade lite time to kill innan ja skulle påbörja min egentliga resa, and Miami was on the way soooo, stanna en vecka just for fun. Jessbabe o jag som trodde vi skulle skiljas redan efter första veckan I Mexico, men couldn't get enough och stayed together ända tills vi lämna Miami samtidigt för en vecka sen. Vi hade sån himla underbar resa tillsammans and can't wait until next time. So many plans
Emoji win
Men är de inte märkligt. N
är jag blev lämnad på flygplatsen I Miami kände jag mej som en nybörjare. Undrade hur man gör. Sen kände jag ingenting alls. Var det för att jag precis lämnat min jessbabe and was on my own again eller var det bara för att jag var så high on life under så lång tid att mina känslor bara pausades när man väl upptäckte allt redan var över..? Men jag blir så förvånad över att jag glömmer hur det känns. Som att man aldrig lär sej...

Har bara haft en sån otroligt bra resa so far, verkligen så mycket bättre än jag någonsin ens har kunnat wish for, men jag har säkerligen en minst lika bra resa ahead att vara excited över! Har fortfarande flera destinationer klappat och klart and can't wait for it to happen. Men samtidigt just där och då så var man så tom. 

Fortsatte iaf min resa med att åka till Puerto Rico. The beginning of the end. Träffa upp med några vänner från gold coast som jag ska resa tillsammans med en tid. It's just funny för jag visste ju att så for jag landat och mött upp med dem så kommer ju det också vara awesome. Där påbörjade jag ju resan som var planerad från början, allt innan "just happened".

Så två dagar i PR och jag hade den bästa local experience i could've asked for. Firade W's birthday puerto rico style and that was a show for sure. Släktträff, dans, maaaat, hel gris på spett, fyrverkerier, trummor, hemlagad bränvin och bara löjligt lyckiga människor! otroligt roligt! :)

Sen spenderade vi en vecka i dominican också, på all inclusive -danger hur mycket jag ätit!!!! Men underbart lyckliga människor där med, såå mycket mat och väldigt annorlunda utekvällar med cocobongo and stripp clubs haha simmade också med delfiner ju, SOOOOO SWEEET!!! lovelovelove haha Nu är vi tillbaka i PR för en natt och imorgon åker vi på en veckas cruise i caribbean. Huhhh, i wish this would never end haha

Men jag vet ju att allt bara är temporary. Ett av mina vanligaste uttryck är "all we have is right here right now" att man ska ta tillvara på whatever happens because that's all we have.


Time to enjoy people.

And btw. Noone will be surprised to hear i've lost another phone. Yes it happened. i'm grounded.
And no wifi for another week. help.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

tills vi ses igen

take care